1.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
1.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
1.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
1.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
1.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la magazinele SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
1.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
2.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
2.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
2.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
2.4. SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
2.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., cu exceptia abonamentelor de voce si/sau date, care sunt exprimate in euro (EUR) si nu includ T.V.A.
2.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro.
2.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro.
3.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro cu referire la acel Continut.
3.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
3.5. In cazul in care SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro si/sau al angajatului/prepusului SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
4.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
4.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
4.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, in cazul platii online;
4.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
4.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
4.6. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
4.6.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
4.6.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;
4.7. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
4.8 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
4.9. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
4.9.1. “in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro
4.9.2. “stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro
4.9.3. “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
4.10.1. “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
4.10.2. “indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
5.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
5.1.2. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
5.1.3. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
5.1.4. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
5.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
5.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
5.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5.1.8. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
5.1.9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
5.1.10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
5.1.11. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
6.1. SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
6.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
6.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
6.4. Prin inscrierea in baza de date a SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.
7.1. Newsletterele SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
7.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:
7.2.1. prin contactarea SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro in acest sens.
7.2.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.
7.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
8.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
8.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
8.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
8.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
9.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in magazinele SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, conform optiunii Clientului.
9.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
9.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
10.1. Toate Bunurile comercializate de catre SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
10.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro, certificatele de garantie fie sunt emise de catre Vanzator sau direct de producator.
10.3. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei, in cazul garantiilor emise de catre vanzator, clientul trebuie sa se adreseze celui mai apropiat magazin SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro sau sa expedieze produsul catre sediul SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro inscris pe certificatul de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa office@SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
13.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
13.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
1. Prin semnarea formularului denumit “Fisa de Intrare”, va dati acordul catre SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro S.R.L., impreuna cu tehnicienii, sa va repare dispozitivul.
2. Descrierea defectiunii, asa cum este ea furnizata in document este din opinia clientului, SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro S.R.L. nu poate constata defectul complet al dispozitivului inainte de efectuarea diagnosticului tehnic complet si numai dupa aceea poate informa clientul cu privire la descrierea completa a defectului dispozitivului si la procedura si costul reparatiei.
3. Nu voi invinovati in niciun fel compania SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro de orice defect care poate sa apara ulterior dispozitivului, cu exceptia defectelor cauzate direct de piesele care au fost schimbate pe durata reparatiei.
4.In nicio circumstanta nu voi invinovati compania SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro pentru orice tip de pagube survenite dispozitivului trimis, pierderi directe sau indirecte (profit) sau orice defect accidental care poate fi generat înainte, in timpul sau dupa finalizarea procesului de reparatie. SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro nu isi asuma nicio responsabilitate cu privire la pierderea sau deterioararea informatiilor si datelor stocate in urma procesului de reparatie. Este recomandat sa efectuati o copie de rezerva pentru toate datele existente, apoi sa le stergeti din aparat, precum și mediile de stocare.
5.WINDAIR SRL se obliga, conform cerintelor legii numărul 677/2001, Regulamentul GDPR 2016/679 si Directiva europeana 95/46/EC pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, sa administreze, in conditii de siguranta, confidentialitate si numai in scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati. Prin predarea produsului in service, consideram ca sunteti de acord cu accesul la datele dumeavoastra cu caracter personal in scopul aducerii la conformitate a produsului sau, puteti opta pentru stergerea datelor, prin procesul de resoftare, in momentul predarii dispozitivului in centrele de reparatii SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro. Prelucrarea datelor mentionate mai sus are scopul de a va informa cu privire la comanda efectuata in cadrul centrelor noastre de reparatii. Datele personale, mai exact, numarul de telefon si adresa de e-mail for fi utilizate pentru comunicarea cu dumneavoastra, pana la ridicarea dispozitivului predat din centrele de reparatatii SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro. Datele dumneavoastra pot fi comunicate doar organelor abilitate prin lege, in urma unei cerei scrise, datate si semnate, adresate catre SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro S.R.L., conform legii aflate in vigoare. Refuzul dumneavoastra de a furniza datele personale ce vor fi folosite, conform celor mentionate mai sus, determina imposibilitatea noastra de a prelua si de a aduce la conformitate dispozitivul electronic.
6.Clientul declara in mod expres ca dispozitivul pe care il livreaza pentru diagnosticare sau pentru reparatie sau din orice motiv nu este acoperit de nicio garantie.In cazul in care, se constata ca produsul este insotit de o garantie, acest lucru inceteaza automat sa fie valabil cu aprobarea reparatiei de catre client. In caz de incalcare a conditiilor de garantie a dispozitivului in timpul reparatiei sau controlului diagnosticului, SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro. nu isi asuma nicio responsabilitate, deoarece repararea/diagnosticarea are loc cu aprobarea clientului.
7.Compania noastra nu ofera nicio garantie pentru timpul de raspuns sau timpul de reparare al oricarui defect, indiferent de data semnarii sau nu a unui astfel de acord, deoarece timpul de reparatie depinde de timpul de raspuns al furnizorului sau producatorului piesei de schimb respective, precum si a altor situatii imprevizibile care pot aparea in timpul perioadei de reparatie. SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro nu isi asuma nicio responsabilitate pentru intarzierea sau consecintele pe care o astfel de intarziere le-ar putea avea asupra clientului.
8.SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru transportul dispozitivului de la client sau de la magazin la orice destinatie. Ambalarea si transportul sigur al produsului sunt realizate cu responsabilitatea clientului.
9.Chiar daca SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro a luat toate masurile necesare de siguranta si protectie contra incendiilor (usi de siguranta, camere de supraveghere, alarme, extinctoare, detectoare de incendiu, sprinklere etc), nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea datelor de la un dispozitiv electronic, pierderea sau deteriorarea dispozitivului electronic in caz de spargere, furt, incendiu, inundatii, cutremure, vandalism sau orice alt eveniment de forta majora.
10.In cazul in care clientul nu poate/doreste sa furnizeze parola de acces pentru dispozitiv, nu este posibil sa verificam dispozitivul pentru functionarea corecta inainte de a fi livrat.
11.Reprezentantul SERVICE SUPERIT, www.servicesuperit.ro nu are calitate de tehnician, nu poate furniza informatii cu privire la starea/defectul terminalului, nu poate expertiza terminalul si nu poate determina costul complet al reparatiei.Acesta are obligatia de a specifica starea exterioara/vizibila a telefonului, asa cum se prezinta acesta la predarea de catre client.
12.Pentru produsele neridicate in 3 luni de la data acceptarii costului de reparatie comunicat, clientul renunta in mod irevocabil si cu titlu gratuit la dreptul de proprietate asupra produsului in favoarea WINDAIR SRL. Am fost informat asupra costului constatarii, iar ulterior mi se va comunica costul total al reparatiei. In urma refuzului de reparatie se va achita contravaloarea taxei de constatare dupa cum urmeaza: 25 lei pentru toate categoriile de produse, in cazul in care reparatia va fi acceptata acest cost se va deduce din suma totala.
TELEFON: +4 0723 581 512
E-MAIL: office@servicesuperit.ro
ADRESA: Strada Ion Luca Caragiale 61 Parter, Constanța 900600
De peste 20 ani, SUPER IT se angajează să creeze o experiență satisfăcătoare pentru clienți.