Retur și Garanție

Service superit Constanța

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la returnare. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole nereturnabile suplimentare:

Carduri cadou
Produse software descărcabile
Unele articole de sănătate și de îngrijire personală
Pentru a finaliza returul, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu vă trimiteți achiziția înapoi la producător.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

Carte cu semne evidente de utilizare
CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursări
După ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dumneavoastră.

Dacă este aprobată, atunci rambursarea va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda inițială de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați-vă din nou contul bancar.

Apoi, contactați compania de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este postată oficial.

Apoi, contactați banca dumneavoastră. De multe ori există o perioadă de timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la telegon.

Articole de vânzare:

Numai articolele cu preț normal pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburi:

Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la office@servicesuperit.ro și trimiteți articolul la adresa service-ului

Cadouri:

Dacă articolul a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost cumpărat și expediat direct la dumneavoastră, veți primi un credit cadou în valoare de valoarea returului. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite prin poștă un certificat cadou.

Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost cumpărat sau dacă cel care a oferit cadoul a trimis comanda pentru a vi-l oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul, iar acesta va afla despre returnarea dvs.

Retururi de expediere:

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea produsului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la telefon pentru întrebări legate de rambursări și retururi.