Cariere

Service Superit Constanța

CARIERE LA Service Superit Constanța

Am construit o echipă dinamică și profesionistă pentru a oferi clienților noștri cele mai bune oferte și o experiență de cumpărare de calitate. Suntem în căutarea unor colegi entuziaști, axați pe dezvoltare personală, profesională și orientați spre performanță.

• Ești pasionat/ă de telefoane mobile și dornic/ă să împărtășești această pasiune cu alți oameni? Ești dornic/ă să adopți stilul și serviciile unice ale Service-ului SUPERIT Constanța? Ești sociabil/ă, abordabil/ă și dai dovadă de empatie?

Te invităm să descoperi ce înseamnă o carieră la Service SUPERIT verificând posturile disponibile.

• Nu găsești un post corespunzător criteriilor tale?

Trimite-ne CV-ul tău la adresa office@servicesuperit.ro și vei fi contactat/ă dacă abilitățile și competențele tale se potrivesc cu cerințele unor posturi noi. Important este să menționezi care sunt preferințele tale legate de domeniul, locația sau departamentul pentru care vrei să aplici, pentru a ne permite să identificăm mai ușor care sunt posturile care ți s-ar potrivi.

TEHNICIAN REPARAȚII TELEFOANE MOBILE

Candidatul ideal:

• Cel puțin 1 an experiență într-o poziție de tehnician service GSM / centru de reparație;
• Cunoștințe foarte bune privind demontarea și asamblarea dispozitivelor cat și înlocuirea uneia sau mai multor componente;
• Experiență în repararea dispozitivelor electronice (smartphone; unitate PC; tabletă; laptop);
• Cunostințe elementare despre electronică;
• Organizat, spirit de echipă și dornic să învete în mod constant;
• Abilitați de comunicare;

Responsabilități:

• Diagnosticarea, depanarea și repararea dispozitivelor (telefoane mobile, tablete, laptopuri etc.);
• Oferirea de soluții pentru repararea defectelor și / sau înlocuirea componentelor defecte;
• Consilierea clienților în legatură cu aspectele tehnice, într-un mod ușor de înțeles;
• Instalare și actualizare software și hardware;
• Furnizează clienților estimări privind costul și timpul alocat reparației;
• Se asigură că toate reparațiile respectă standardele de calitate conform procedurilor actuale;
• Urmărește procesul fiecărei reparații din momentul în care un dispozitiv este predat de către client în centrul de reparații până în momentul în care dispozitivul este reparat și înapoiat clientului.

Procesul nostru de reparații este simplu și eficient. În primul rând, vom diagnostica problema cu dispozitivul dvs. și vă vom oferi un deviz detaliat de reparații. După ce aprobați devizul, vom trece la repararea dispozitivului dvs. folosind piese de înaltă calitate și cele mai recente tehnici de reparare. Ne străduim să finalizăm toate reparațiile în cel mai scurt timp posibil și ne susținem întotdeauna munca cu o garanție de satisfacție